בחירת וילונות לחדרי שינה

חדר שינה הוא הממלכה הקסומה והאינטימית ביותר שלנו. דבר אשר מוביל אותנו לעצב אותו בצורה בו הוא יעניק לנו תחושה של רוגע ופרטיות. מעוניינים לדעת כיצד וילונות לחדר שינה יכולים לשחק "תפקיד ראשי" בחדר השינה שלכם? התחילו לקרוא.

מעצבים את חדר השינה שלנו

תכנון העיצוב של חדר השינה שלכם חייב להיות קפדני תוך שמירה על קו סגנוני אחיד בין המיטה אותה אתם מתכננים למקם בחדר זה לבין צבע הקירות, וילונות, שטיחים ועוד. וילונות יכולים לפרוע את כל הקו העיצובי של חדר השינה או לתרום לו. הבחירה היא שלכם.

וילונות מעוצבים הם אחד הדברים החשובים ביותר בחדר שינה, שכן באמצעותם ניתן  להכריע באשר לכמות האור אשר תיכנס אל החדר ובהתאם מהי מידת הפרטיות לה תזכו.

וילונות לחדרי שינה- בוחרים נכון

  • עיצוב-הקו הסגנוני הקיים בחדר הוא זה שינחה אתכם בבחירת וילונות לחדר שינה. כאן יש לכם שתי אפשרויות. אם מדובר בבית חדש או בבית אותו החלטתם לעצב מחדש ההמלצה היא לבחור וילונות בקו הסגנוני המתאים לכם ובהתאם לבחור את שאר הריהוט, צבע הקירות והאביזרים הנלווים. אם מדובר בחדר שינה אשר כבר מעוצב, חשוב שתתאימו את הוילון לשאר הפריטים וזאת על מנת שמבחינה סגנונית הוא ישתלב בצורה הרמונית.
  • צבע הוילון- צבע הוילון תמיד חייב להשתלב עם שאר הריהוט והפריטים השונים אשר בחדר השינה. כיום, ניתן לבחור וילונות בכמעט כל צבע בו תחשקו, אך יש להקפיד על כך שרמת הגוון של הוילון יהיה מותאם לעיצוב הכולל של החדר. אם למשל קיר חדר השינה שלכם צבוע בכחול פסטל והרהיטים שלכם גם הם בצבע כחלחל המשיכו באותו קו ובחרו בצבע כחול או סגול פסטל ואל תלכו על צבע כחול עז אשר יכול להפוך את החדר לצעקני מדי.
  • הצללה- מידת האור שתיכנס לחדר נקבעת על פי הבד של הוילון. אם אינכם מעוניינים בתאורה חיצונית תוכלו לבחור וילון אטום, אם חדר השינה שלכם ממוקם בצידו האחורי של הבית ואינו חשוף להולכים ושבים או תושבי בתים אחרים תוכלו לבחור בוילון שקוף ולזכות בתאורה חזקה בבוקר. בעת בחירת וילונות חדר שינה או וילונות לסלון תמיד חשוב לקחת בחשבון האם קיים תריס חשמלי או רגיל בחדר או שמא הוילון הוא הדבר היחיד אשר מכסה את פתח הוילון. דבר זה ישפיע במידה ניכרת על בחירת הוילון.
  • סוג הוילון- כאן תצטרכו להכריע באם אתם מעוניינים בוילונות עם מנגנון חשמלי אשר יעניקו לכם את האפשרות לבחור את רמת ההצללה הרצויה לכם, בלי לקום מהמיטה בבוקר או שמא אתם מעדיפים בוילונות הידניים בעיצוב הקלאסי.

וילונות חדר שינה- העדפה אישית

אלו ארבעת הפרמטרים המרכזיים אשר צריכים להיכלל בעת בחירת וילונות לחדר שינה, אך יש לקחת בחשבון דבר מרכזי וחשוב לא פחות: העדפה האישית סגנונית שלכם.

גם אם תבחרו בוילון המתאים לריהוט בחדר ומספק לכם את מידת ההצללה הנכונה לכם, ויראה כי הבחירה שלכם הייתה נכונה, אם אתם לא אוהבים את הוילון ואינכם חשים כי הוא משקף את האופי והעדפה שלכם, כל מלאכת הבחירה הייתה לחינם. הדבר החשוב ביותר בחדר שינה הוא שתחושו כי מדובר בחלקת אלוהים הקטנה שלכם בה אתם יכולים להירגע ולחוש בנוח, דבר אשר כולל כל פריט אותו תציבו או תתלו בחדר.

וילונות לחדרי שינה- המיוחדים

  • וילונות אנטי בקטריאליים- אם אתם משתייכים לקהל האנשים אשר מבלה את רוב תקופת החורף ועונות המעבר השונות בחדר השינה עם הצטננויות ואלרגיות שונות בוודאי תשמחו לשמוע כי כיום מוצעים לצרכנים וילונות אנטי בקטריאליים אשר ניתן לתלות בחדר השינה. אם בעבר וילונות אלו היו מיועדים אך ורק למעבדות רפואיות ולבתי חולים, כיום המצב השתנה.

  • וילונות ידידותיים לסביבה- הוילונות הירוקים של חברת 'ורטיסול' מגיעים במגוון צבעים וממגוון חומרים מתכלים.
מעוניינים לשמוע פרטים נוספים אודות וילונות לחדר שינה? מעצבי הוילונות שלנו ישמחו לעזור לכם להתאים את הוילונות אל יתר הפרטים בחדר השינה שלכם. השאירו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם.