וילונות לחדרי ילדים – מוסיפים חיות לחדר

וילונות לחדרי ילדים חייבים להעניק לחדר אווירת רעננות וחיות ולשרת את הילדים בצורה פונקציונאליות. מעוניינים לדעת מה הן הנקודות החשובות ביותר בעת בחירת וילונות לחדרי ילדים? התחילו לקרוא

וילונות לחדרי ילדים- שיקולים והחלטות

בחירת וילונות לחדרי ילדים יכולה להיות אחת מהמשימות המהנות ביותר עבור כל הורה או אחת מהמשימות המתישות ביותר. על מנת לייעל את תהליך הבחירה חשוב להגיע מראש להחלטות מסוימות המתבססות על פרמטרים שונים:

  • תקציב– חשוב שתגיעו להחלטה ברורה לגבי התקציב אותו אתם מייעדים לרכישת וילונות מעוצבים לחדרי ילדים. בצורה זו תוכלו לסנן מתוך ההיצע העצום של הוילונות את אותם וילונות לחדרי שינה של הילדים המתאימים לדרישות שלכם. בנוסף, הגיעו להכרעה האם בכוונתכם להחליף מדי שנה שנתיים את הוילונות, דבר אשר רצוי לקחת בחשבון באשר לסכום ההוצאה העכשווית והעתידית.
  • דינאמיות– חשוב להגיע להחלטה באם אתם מעוניינים בוילונות איכותיים אשר יחזיקו מעמד לאורך שנים או שמא אתם מעוניינים להחליף מדי שנה את הוילון וזאת בהתאם לגילו של הילד. קחו בחשבון כי החלטה זו תשפיע בצורה ניכרת על בחירת הוילון הרצוי. אם אתם מעוניינים לבחור וילונות אשר ישרתו את הילד לאורך זמן ההמלצה היא לבחור בבדים נקיים, צפיפות בינונית וצבעים ניטראליים אשר יאפשרו יבטיחו לכם כי גם אם אתם משנים את העיצוב של חדר הילדים, הוילונות עדיין ישתלבו בעיצוב החדש ותמיד תהיה לכם אפשרות להוסיף להם מיני תוספות וזאת בהתאם לעיצוב החדש.
  • הילדים– חדר הילדים הוא החלל הפרטי של הילד שלכם ולכן מומלץ כי גם הוא ישתתף בהכרעה לגבי הוילון המתאים לחדרו. חשוב לזכור כי ילדים הם בדרך כלל אימפולסיביים ומשנים את דעתם מהיום להיום ולכן ההמלצה היא לסנן את ההיצע על פי מחיר וסגנון ולתת לילד לבחור מתוך היצע קיים אשר מקובל עליכם.
  • הצללה– חשוב לזכור כי חדר הילדים אמור לשמש את הילד בעת הכנת שיעוריו, אירוח, צפייה בטלוויזיה ומגוון פעילויות נוספות, לכן קיימת חשיבות בבחירת רמת ההצללה שיספק הוילון. וודאו כי הוילון מונע סנוור של קרני השמש, כי ניתן להחשיך את החדר לגמרי באמצע היום במקרה בו הילד עייף ומעוניין לישון או לראות טלוויזיה וכן מה הן האפשרויות אם אתם מעוניינים בהצללה חלקית.

וילונות לחדרי ילדים - הדפסים דיגיטליים

היצע האפשרויות של וילונות מעוצבים לחדרי ילדים גדול וניתן להזמין את צבע הוילון בו אתם מעוניינים ואת סוג הבד ולבקש מהחנות שתוסיף לוילון הדפס דיגיטלי של אותה דמות מצוירת מסדרת הטלוויזיה האהובה עליו, זמרים אהובים, שחקנים נערצים ועוד. מלבד הזמנת וילונות לחדרי ילדים בהתאמה אישית קיימים וילונות רבים עם הדפסים קיימים של חיות, דמויות קומיקס וציורי נוף אשר יכולים להתאים לחדרו של הילד.

וילונות לחדרי ילדים - סוגים שונים

חשוב מאוד לבחור בבד רך לחדרי הילדים. הצבעים המתאימים ביותר הם צבעי פסטל. ההמלצה היא להימנע מצבעים צעקניים מדי אשר יכולים תוך פרק זמן קצר להימאס על הילד, דבר אשר יאלץ אתכם בהוצאה נוספת עבור רכישה של וילון חדש. סוגי וילונות מעוצבים המתאימים לחדרי ילדים הם וילונות דואט, וילונות בסגנון רומאי ווילונות טבעות (רינגים) מבדים רכים.

וילונות לחדרי ילדים - עלויות

סוג וילון/שירות הערות הערכת מחיר
התקנה של וילון
150-300 ₪
וילון בד
עד 160 סנטימטרים
50-160 ₪
וילון בד
עד 300 סנטימטרים
100-320 ₪
מוט לתליית הוילון
45-75 ₪
מעוניינים להתייעץ עם מעצבי וילונות חדרי ילדים? השאירו את הפרטים שלכם והמומחים שלנו יצרו אתכם קשר בהקדם.