אם יש לכם חצר בבית, רוב הסיכויים שאתם רוצים להפיק ממנו את המרב. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי הוספת מערכת ישיבה נוחה ומזמינה. בין אם אתם מארחים לעיתים קרובות, נהנים מערב שקט לבד, או פשוט נהנים מהשמש בחצר, מערכת ישיבה מעוצבת ונוחה יכולה לשפר את החוויה שלכם.

היתרונות של מערכות ישיבה לחצר

לבילוי זמן בחוץ יש יתרונות רבים לבריאות הגופנית והנפשית שלנו, אוויר צח ושמש יכולים להגביר את מצב הרוח ואת רמות האנרגיה שלנו, בעוד להיות מוקף בטבע יכול להפחית מתח וחרדה. מערכת ישיבה נוחה בחצר יכולה לעודד אתכם לבלות יותר זמן בחוץ, בין אם אתם קוראים ספר, אוכלים ארוחה או פשוט נרגעים. הוא גם מספק הזדמנות להתחבר עם חברים ובני משפחה בסביבה יפה וטבעית.

איך לבחור את הרהיטים הנכונים

כשמדובר בעיצוב מערכת ישיבה לחצר, הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון הוא הרהיטים. אתם רוצים לבחור רהיטים נוחים ועמידים למזג אוויר. ישנן אפשרויות רבות, אם יש לכם פטיו מקורה או פרגולה, ייתכן שתרצו לשקול מערכת ישיבה גדולה שיכולה להכיל קבוצה גדולה יות. עבור חללים קטנים יותר, ערכות ביסטרו או כיסאות מתקפלים יכולים לספק מקומות ישיבה מבלי לתפוס יותר מדי מקום.

תליית רהיטים בחצר

לאחר שתבחרו את הרהיטים שלכם, תוכלו לשפר את אזור הישיבה שלכם עם אביזרים ועיצוב. דרך אחת פשוטה אך יעילה לעשות זאת היא באמצעות וו. וו יכול לשמש למטרות רבות באזור הישיבה בחצר, החל מפנסים או אורות ובמקום לתלות שמיכות או מגבות. זה יכול גם להוסיף מגע של סגנון חזותי למרחב.

מערכת ישיבה חמימה לחצר

כדי להפוך את אזור הישיבה בחצר שלך מרגיש נעים ומזמין, תרצה להוסיף כמה אלמנטים היוצרים תחושה של חום ונוחות. זה יכול לכלול הוספת כריות לכיסאות או לספסלים, שימוש בשטיחים או מחצלות חיצוניות כדי להגדיר את החלל, ושילוב תאורה רכה. נרות, פנסים ואורות יכולים כולם להוסיף זוהר חם למרחב.

בחירת מערכת ישיבה לחצר

סוגים שונים של מערכות ישיבה לחצר

ישנם סוגים רבים ושונים של מערכות ישיבה לחצר לבחירה בהתאם לסגנון, לצרכים ולתקציב שלכם. הנה כמה מהאפשרויות הפופולריות ביותר:

כיסאות עץ: כיסאות עץ קלאסי נועדו לשימוש בחוץ והם בעלי משענות ידיים רחבות,  הם נוחות ובעלות מושב משופע.

כסאות טרקלין: אם אתם מחפשים להירגע ולספוג קצת שמש, כסאות טרקלין הם אופציה נהדרת. הם מגיעים במגוון סגנונות, ממסורתיים ומודרניים, ויכולים להיות עשויים ממגוון חומרים כמו עץ, מתכת.

פינות אוכל: אם אתם מתכננים לאכול ארוחות בחוץ, פינת אוכל עשויה להיות אופציה מעולה. ערכות אלה כוללות בדרך כלל שולחן וכיסאות, ומגיעות במגוון סגנונות וחומרים.

ערכות ביסטרו: עבור חצרות קטנות או מרפסות, סט ביסטרו יכול לספק אזור ישיבה נעים מבלי לתפוס יותר מדי מקום. בדרך כלל יש בו שולחן קטן ושני כיסאות.

ספסלים: ספסל יכול להיות אופציה נהדרת למראה כפרי יותר. הם מגיעים בסגנונות וחומרים רבים, מספסלי עץ קלאסיים ועד עיצובי ברזל יצוק.

ערסלים: עבור הרוגע האולטימטיבי, ערסל יכול להיות תוספת נהדרת לחצר, הם מגיעים בסגנונות ובגדלים רבים, מערסלים פשוטים לחבל ועד עיצובים מרופדים מפוארים.

טיפים לבחירת מערכת ישיבה לחצר

שקלו את הצרכים שלכם: לחשוב על איך אתך מתכננים להשתמש בחלל החיצוני שלכם, האם אתם צריכים פינת אוכל, מקום לקרוא ולהירגע, או מקום לבדר את האורחים? בחירת הישיבה שלך צריכה לשקף את הצרכים שלך.

לקבוע את התקציב שלכם: ריהוט חיצוני יכול להשתנות במידה רבה במחיר. קבעו את התקציב שלכם לפני שתתחילו בקניות, כך שתוכלו להתמקד באפשרויות בטווח המחירים שלכם.

בחרו את החומר הנכון: ריהוט חיצוני חשוף, אז אתם רוצים לבחור חומרים עמידים למזג האוויר, כמה אפשרויות פופולריות כוללות: פלסטיק, ברזל יצוק, ואלומיניום.

שימו לב לנוחות: נוחות היא המפתח לישיבה בחוץ. חפשו מערכות עם כריות נוחות או בעיצוב ארגונומי.

הסגנון: הרהיטים החיצוניים שלכם צריכים לשקף את הסגנון האישי שלכם ואת האסתטיקה הכללית של הבית. בין אם אתם מעדיפים עיצובים מסורתיים, מודרניים או אקלקטיים, יש אפשרויות שיתאימו לטעמכם.

למדוד את השטח: לפני שתתחילו בקניות, חשוב למדוד את השטח החיצוני  כדי לבחור רהיטים שמתאימים לגדול החצר. אתם לא רוצים לדחוס את החצר או המרפסת עם פריטים גדולים מדי.

אחסון: אם אתם גר באזור עם חורפים קשים או גשם תכוף, כדאי לשקול איך תוכלו לאחסן את הרהיטים בחוץ במהלך העונה. חפשו חלקים שניתן לאחסן או לכסות בקלות כדי להגן עליהם מפני מזג האוויר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *