וילונות לחדרי תינוקות – כי התינוק חייב לחוש בנוח

בני המשפחה אוהבים לבלות בחלל המרכזי של הבית? בחירה נכונה של וילונות תספק לכם פתרונות הצללה יעילים ואת אותה נראות בה אתם מעוניינים. מעוניינים לבחור וילונות לסלון אך אינכם מוצאים ידיים ורגליים משום ההיצע העשיר הקיים בשוק הוילונות? המומחים שלנו ישמחו לעזור לכם.. 

וילונות לחדרי תינוקות- הצללה

הורים רבים נוטים להקדיש רבות לעיצוב של חדר התינוקות ובחירת וילונות מעוצבים לחדר זה, אך הם שוכחים לקחת בחשבון את הדבר החשוב ביותר, את המטרה הפונקציונאלית שלשמה משמש הוילון. התפקיד החשוב ביותר של וילונות לחדרי ילדים או וילונות המיועדים לחדר של הילד הוא לספק הצללה. ללא וילון איכותי שיספק את אותה רמת הצללה החיונית לתינוק, החדר יהיה חשוף לשמש ואור מסנוור והתינוק יחוש שלא בנוח בסביבה החדשה.

לכן, חשוב מאוד לבדוק מהי רמת הצפיפות של הוילון והאם הוא כן אוטם את אור השמש. יש לקחת בחשבון כי תינוק שזה רק עתה נולד ישן ברוב שעות היממה משום שגופו זקוק לכך. אם לא תספקו לו את התנאים הנוחים ביותר, הוא לא יוכל לישון כראוי.

בנוסף, אם הוילון לא יספק את רמת האטימות הנדרשת קרוב לוודאי שקרני השמש החמות יחדרו לחדר, יחממו אותו והתינוק לא יחוש בנוח. לכן, הדבר הראשון הוא לוודא שהוילון אותו אתם מעוניינים לרכוש יספק את ההצללה הנדרשת. בנוסף, וודאו כי ניתן להסיט בקלות את הוילון או לפתוח אותו ביד אחת, כאשר התינוק שוכב בזרועותיכם.

וילונות לחדרי תינוקות- תינוקות חשים ומבינים

הורים רבים טועים לחשוב כי אין זה משנה אילו וילונות הם יקנו עבור חדרו של התינוק, כי במילא התינוק רק נולד ולא מבין שום דבר בעיצוב של החדר. אמנם התינוק אינו מבין בעיצוב, אך הוא בהחלט מסתכל על הצבעים של הוילון, יכול לחוש את הבד בידיו ובוכה כאשר השמש מסנוורת אותו וזאת משום שההורה העדיף לבחור בוילון מעוצב על פני וילון איכותי אשר אינו מספק לחדר התינוק את אותו פתרון הצללה ראוי.

וילונות העשויים מבד רך בצבעי פסטל א וילונות מבד רך שעליהן מאוירות דמויות מצוירות בהחלט יכולים להשפיע על התחושה של התינוק בחדרו, דבר אשר ישפיעו גם עליכם ההורים. מחקרים אשרר בוצעו מצביעים על כך שתינוקות אשר נחשפים לוילונות בצבעים בהירים רגועים יותר מאשר תינוקות הנחשפים לצבעים בוהקים ולוילונות עליהם מצוירים שלל דמויות

וילונות בטוחים לחדרי תינוקות- טיפים

  • הזזה ידנית- בחרו בוילון אותו ניתן להזיז באופן ידני ולא באמצעות חוט או מוט. דבר זה יבטיח לכם כי לא יהיה מצב בו התינוק יקבל מכה בזמן ההזזה וכי אתם לא תסתבכו בפעולה כאשר התינוק בזרועותיכם.

  • חלון מעל המיטה- אם החלון הוא מעל מיטת התינוק, מומלץ להעביר אותה למקום אחר. יהיה זה רעיון גרוע למקם את התינוק מתחת לחלון דרכו נכנסות קרני השמש החמות וכן קחו בחשבון כי אתם מסתכנים במצב בו הוילון ייפול על הילד.

  • חומרים בטוחים- אל תרכשו וילון אשר עשוי מבד PVC. בד זה מכיל עופרת ולכן הוא מסוכן לתינוק. בנוסף, יש לדעת בדיוק ממה עשוי כל וילון אותו תבחרו לחדר התינוק וזאת על מנת לשלול חומרים רעילים אחרים.
מעוניינים שמעצבים מומחים בתחום וילונות לחדרי תינוקות ישטחו בפניכם את כל האפשרויות של וילונות המיועדים לחדר התינוק? יענו על שאלות ואף יגיעו אל ביתכם על מנת להמליץ לכם על הוילונות המתאימים ביותר? השאירו את הפרטים שלכם והמומחים שלנו יחזרו אליכם בהקדם.