שטיחים מקיר לקיר – הכי פשוט, הכי נקי, הכי יפה

כל כך הרבה דברים יכולים לקרות בין שני קירות (ויותר): תמונות, צבעים, מסגרות, רהיטים. את הכל מלווה רצפה אחת, שמקנה אופי לחדר כולו. ומה יותר מושלם משטיח רך, נעים ומזמין? שטיח מקיר לקיר, ממש לא רק לחדרי ילדים

תעצרו רגע ותעצמו את העיניים. דמיינו את חדר החלומות שלכם. כמה חלונות יש בו? והמיטה, היא מזמינה? וכשהולכים על הרצפה, היא קשה ומנוכרת או רכה ומלטפת?

אם התשובה שלכם היא רכה ומלטפת, אתם בהחלט מוזמנים להתעורר, כי רצפה רכה ומלטפת אפשר להשיג היום בלי לחשוב פעמיים.
 
אם המחשבה על כך שבישראל חם כל הזמן, "אז מה קשור שטיח?", אתם לא לבד. עם הבעיה הזו כבר התמודדו רבים, כשהבינו שהשטיח הוא גם מבודד מפני חום, ולכן נעים במיוחד לשבת וללכת עליו בימי הקיץ, כמו גם בימי החורף.

איפה מתאים לשים שטיח מקיר לקיר?

התשובה על שאלה זו היא למעשה כמו לענות על השאלה: איפה מתאים לשים רצפה? שטיחים מקיר לקיר מגיעים במגוון אפשרויות של צבעים, צפיפות ואורך, ולכן אפשר להתאים אותם לחדרי מגורים, חדרי שינה, כשטיחים לחדרי ילדים וגם למשרדים, אולמות עסקיים ועוד.

שטיח מקיר לקיר הוא שטיח שמדביקים אותו לרצפה, ממש כמו שמדביקים רצפה. ההדבקה של השטיח נעשית על ידי אנשי מקצוע מיומנים לאחר שאתם בוחרים את הדגם המועדף עליכם, והוא מודבק בכל החדר, כולל פנלים לשמירה על הקיר. חשוב לזכור שהשימוש בשטיח לא מחייב שימוש בדגם אחיד בכל הבית ואפשר לבחור סגנון מסוים לחדר השינה וסגנון אחר לשטיחים לסלון, לדוגמא.

אילו סוגי שטיחים מקיר לקיר יש?

  • שטיחים עם סיבים ארוכים וגבוהים, רכים מאוד למגע
  • שטיחים עם סיבים קצרים ונמוכים
  • שטיחי לולאות, מתאימים במיוחד למקומות בהם עוברים הרבה אנשים.

כלל סוגי השטיחים מגיעים במגוון עצום של צבעים ודוגמאות, מודפסים ועוד. ניקוי שטיחים נעשה באמצעות שואב אבק, כשישנם כתמים מיוחדים שידרשו טיפול מיוחד.

אין טוב ממראה עיניים. או מהרגשת ידיים

שטיחים, כמו ריפוד לספה, לא קונים רק דרך קטלוג. אנחנו רוצים להרגיש את השטיח, לחוש את המרקם שלו וממש לראות בעיניים איך הוא נראה במשטח קטן או גדול. במקומות רבים תוכלו לראות את השטיחים כדוגמאות, אך שטיחים ניידים רבים, כאלו שתופסים רק חלק מהחדר, מגיעים בגוונים ובמרקמים של שטיחים מקיר לקיר ויוכלו לדמות לכם את המראה הסופי של בחירתכם.

לפני שאתם יוצאים לכיוון חנות רהיטים בכפר סבא, קחו נייר ועט וכתבו לעצמכם את גודל החדר שהייתם רוצים לרצף בשטיח, מה אורכו ורוחבו. כך, תוכלו מראש לברר האם הכמות הדרושה לכם נמצאת במלאי או שיש להזמינה.

בכל הנוגע לשטיחים מקיר לקיר, מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע. מדובר אמנם בהדבקה שנראית פשוטה לכאורה, אך נעשית באמצעות חומרים חזקים. הדבקת השטיחים חוסכת לכם כסף רב רק בתנאי שהיא נעשית בצורה מוצלחת.

השאירו את הפרטים שלכם ויחזרו אליכם בהקדם למציאת מתקין השטיחים המתאים עבורכם