וילונות לחדרי ילדים – הגימור המושלם לחדר

חדר ילדים הוא הממלכה הפרטית והצבעונית של הילד שלכם, מעוניינים לבחור בחוכמה וילונות לחדרי ילדים אשר ישמשו אותו בחוכמה שנים רבות ויספקו לו את מידת ההצללה הרצויה? התחילו לקרוא

וילונות לחדרי ילדים- ילדים גדלים מהר

רוב ההורים מוקסמים ממבחר הוילונות המעוצבים המוצעים לחדרי ילדים. הבעיה היחידה היא שהם לעיתים כל כך מוקסמים עד כי הם שוכחים את העיקר, כלומר, את העובדה כי הוילון אמור לשרת את הילד לאורך שנים. 

היצע הוילונות כה גדול עד כי הורים רבים מצליחים להגשים את חלום ילדותם וקונים לחדר את אותו וילון דק עם איורים של חיות או וילונות מעוצבים בפסיפס של צבעים עזים. כאן חשוב לזכור שני דברים:

  • החושים והקורדינציה של הילד שלכם מתפתחים- דבר אשר מוביל למסקנה כי כל גירוי עז מדי יכול לגרום לו לבלבול או חוסר במיקוד באביזרים האחרים בחדר.

  • עיצוב שישרת את הילד לאורך זמן- אם תבחרו וילונות בו וילון שעליו רקומות דמויות של חיות קרוב לוודאי שהוא לא יוכל לשרת את הילד בצורה מיטבית כאשר הוא יגיע לגיל בית הספר, שכן הוא לא יתחבר לדמויות.

ההמלצה: לבחור וילונות מעוצבים בצבעים ניטראליים סולידיים שעליהם עיטור אשר יעניק לחדר את אותה חיות המאפיינת את חדר גם זו שתוכל להיות בחדר לאורך שנים כאשר הריהוט וצבעי הקיר ישתנו בהתאמה לגילו של הילד הילדים, אך.

סוגי וילונות לחדרי ילדים

  • וילונות רומיים- וילונות כבדים אלו בעל מראה מלבני יעניקו לכם את ההצללה הטובה ביותר. וילון זה מוסט למעלה באמצעות כבל או מנגנון חשמלי. הקווים שלו נקיים והמראה שלו קלאסי. ניתן לבחור וילון בסגנון רומי מבדים שונים ובצבעים שונים אשר יעניקו לחדרי הילדים את אותו מראה ענוג ומלכותי בו אתם מעוניינים. עלות:370-460 ₪ למ"ר.

  • וילונות לולאות-כאן מדובר בוילון הנתלה על לולאות על מוט. ניתן לבחור בכל סוג של בד וצבע. הורים רבים בוחרים וילון בצבעים סולידיים עליו מודפס שם הילד, או בד עליו תפורים פרחים עדינים בצבעים חיים, כמו למשל צהוב עדין, ירוק וורוד. עלות: טווח מחירים רחב 250-550 ₪ (תלוי בסוג הבד והעיצוב).

  • וילונות דואט- וילון זה מכונה על ידי רבים 'וילון אקורדיון' וזאת משום צורתו ואופן פתיחתו וסגירתו. הוילון מגיע במגוון רחב של בדים ישרים ועבים. היתרון שלו הוא שניתן להזמין וילון ברמת ההצללה בה אתם מעוניינים וכן בנראות הקלאסית אלגנטית שלו בחדר הילדים. עלות: 460-550 ₪ למ"ר.

וילונות לחדרי ילדים - טיפים

  • תקציב- החליטו על תקציב טרם ההגעה לחנות, דבר זה יאפשר לכם לבחור את הוילון המתאים מתוך ההיצע הגדול של הוילונות המעוצבים.

  • אופיו של הילד- תמיד יש לבחור וילון המתאים לאופיו של הילד. ההמלצה היא לאפשר לילד לעשות את הבחירה הסופית.

  • איכות- האיכות של הוילון תקבע את עמידותו לאורך זמן ואת יכולתו לספק לכם את מידת ההצללה שלשמה קניתם אותו.

  • גודל החדר- יש להתאים את הוילון לגודל החדר והעיצוב הכולל של הרהיטים והצבעים שבו. חשוב כי תיקחו את המידות המדויקות של החדר טרם מסע הקניה. דבר זה ימנע עוגמת נפש כתוצאה מבחירה של וילון קצר או ארוך מדי. בנוסף, קחו בחשבון כי וילונות בצבעים בהירים יעניקו אשליה של חדר גדול יותר . דבר זה תקף גם לגבי וילונות לחדרי שינה וחללים נוספים בבית.

  • בטיחות- תמיד יש לוודא כי הוילון אותו אתם בוחרים להתקין בחדרי ילדים עשוי מחומרים ללא עופרת או חומרים רעילים אחרים וכן כי הוא ממוקם בצורה בטיחותית בחדר. (לא מעל מיטת התינוק).
מעוניינים שהמומחים שלנו ימליצו לכם על וילונות לחדרי ילדים המתאימים לחדר של ילדכם? השאירו את הפרטים שלכם ואנו נחזור אליכם בהקדם.