שטיחים לחדרי ילדים – למה זה חשוב

ילדים ותינוקות מרבים לבלות את זמנם בבית על הרצפה, בין אם זה להכנת שיעורי הבית או משחקים למיניהם, לכן אל תוותרו אל שטיח לחדר הילדים!

קיימים סוגים רבים של שטיחים לחדרי ילדים כמו שטיחים מקיר לקירועד לשטיחים עם דוגמאות ספיידרמן ושלגיה. את סוג השטיח יש לבחור בהתאם לסגנון החזותי שאתם רוצים לתת לחדר אך יש גם לשקול את גיל, מין, ואופי הילד.

כיצד בוחרים שטיחים מקיר לקיר?

אם החלטתם ללכת על שטיחים לחדרי לילדים מקיר לקיר רצוי לבחור שטיח שטוח וקצר עם סיב בצורת לולאה הוא עמיד יותר, קל יותר לניקוי (במידה ונשפך צבע) וצובר פחות אבק( יותר בריא למי שמרבה לנשום ליד הרצפה), מאשר שטיחים לסלון שעשויים מסיבים שעירים.יתכן ויציעו לכם שטיחים עם גימיקים כאלה ואחרים (אנטי-בקטריאלים, חסיני אש) יש לקחת את כל הגימיקים האלה בעירבון מוגבל ולבדוק טוב לפני שמשלמים מחיר מופקע.

האופציה השנייה היא שטיח רגיל"נייד" שמומלץ לרכוש גם אם כבר יש בחדר שטיח מקיר לקיר מהסיבה שאפשר להחליפו בהתאם לגילו וטעמו האישי של הילד.
לתינוק– עד גיל שנה רצוי לבחור בשטיח בעל ריפוד עבה ונעים למגע, שאת רוב זמנם הם מבלים על הבטן על הגב או בנפילות עקב ניסיונות ללכת.

לילדים– בגן ובבית ספר יסודי עדיף דווקא שטיחים בעלי סיבים קצרים, הסבירות שגומי או מסטיק הידבקו על השטיח היא גבוהה ושטיחים בעלי סיבים ארוכים קשים יותר לניקוי.

ברוב חנויות השטיחים ניתן למצוא דוגמאות רבות של שטיחים לחדרי ילדים המותאמים לבנים ולבנות.  קחו את ילדיכם איתכם לחנות, בחירת השטיח לחדרו תהיה לו התנסות חווייתית!

שטיח לחדר ילדים היא אפשרות נהדרת. שטיח בחדר ילדים יקנה תחושת בטחון לילדכם הוא ירגיש עטוף בסביבה רכה ונינוחה, ובחורף הוא עדיין יוכל לרבוץ על הרצפה בלי להסתכן בהתקררות.

מחירון

שטיח איכותי לתינוק יכול להיות יקר למדי הוא נע בין 450-700 ₪ .
שטיחים לילדים בגן וביסודי בהדפסים מיוחדים של דמויות מצוירות מהטלוויזיה נעים בין 200-700 ₪.
שטיחים מקיר לקיר לחדר ילדים יעלה בין 40-90 ₪למ"ר.

השאירו את הפרטים שלכם ויחזרו אליכם בהקדם למציאת שטיח שיישאר אתכם לאורך זמן