וילונות לחדרי שינה – ישנים בקלאסה

חדר השינה שלנו הוא המפלט שלנו מהמציאות הקרה אל האינטימיות החמימה. מעוניינים לבחור וילונות לחדרי שינה אשר יעניקו לכם תחושה ביתית ופרטית? אנו מציעים לכם את הוילונות הבאים

בחירת וילונות לחדרי שינה- הבחירה הנכונה

טרם אתם מתחילים עם מסע הקניות של וילונות לחדרי שינה, וילונות לחדרי ילדים ולחללים נוספים בבית חשוב לזכור כי לכל חלל יש תפקיד אחר והוא מאכלס קהל יעד שונה ולכן בחירת וילונות מעוצבים לחדרי שינה יהיו שונים מבחירה של וילונות לחדרים אחרים בבית או וילונות למשרדים של העסק. וילונות לחדר זה אמורים לספק לכם את הדברים הבאים: פרטיות, עיצוב התואם את הקו הסגנוני של החדר ומותאם לאופייכם ו- אפשרות לווסת את האור המגיע מהחוץ בשעות שונות של היום בצורה בה השהייה בחדר תהיה נוחה.

וילונות לחדרי שינה ועיצוב החדר

מבחר הוילונות המוצעים לחדרי השינה הוא עצום וכל אחד יכול לבחור בסגנון הוילון המתאים לו, סוג הבד, הצבעים והדקורציות של הבד. אחד מהשיקולים החשובים ביותר טרם אתם בוחרים את הוילון הוא האם אתם מעוניינים שהוילון יעצב את הקו הסגנוני של החדר או שמא אתם מעוניינים שהוא ישתלב עם קו סגנוני קיים.

  • הוילון כ"שחקן ראשי"- אם החלטתם לעצב מחדש את הבית החליטו אם אתם מעוניינים לבחור בסגנון וילון ונציאני, רומי או כל סוד אחר של וילון בצבעים ובסוג בד מסוים ובהתאם לקו הסגנוני של הוילון לקבוע את צבע הקירות, סגנון הריהוט, התמונות והמיטה. אינכם חייבים להתאים את כל הריהוט אל הוילון אלא יכולים להחליט עם פריט אחד באותו צבע וסגנון . דבר זה יבליט את הוילון ואותו רהיט בחדר.

  • הוילון כחלק מהחדר- הוילון כשחקן משני בחדר המשתלב עם יתר החפצים והאביזרים אותם בחרתם למקם בחדר. כאן ההמלצה היא לבחור בבד חלק, בצבע נייטרלי מעודן.

וילונות לחדרי שינה - עלויות

  • וילון ונציאני- יספק לחדר שלכם נופך אירופאי קלאסי. שימו לב ניתן לבחור גם בחלון בסגנון זה אשר חסין בפני מצבים של דליקה ובמבחר גדול של צבעים. עלות: 635-1000 ₪ .    
      
  • וילון רומי- מתקפל במגוון צבעים. עלות:  בין 370 ₪ למ"ר לבין 455 ₪. אם תחליטו להוסיף לו בטנה תצטרכו להוסיף בין 155 ל- 210 ₪ לכל מ"ר.

  • וילון סילואט- מורכב משתי שכבות של בד: בד הצללה או בד אטום לגמרי המיועד להאפלה וכן בד טול. מתאים לחלונות גדולים בחדר שינה. עלות: 600-800 ₪ למ"ר.

וילונות לחדר השינה - טיפים

  • סגנון- אם חדר השינה שלכם מרוהט בסגנון מודרני מינימליסטי ההמלצה היא לבחור בוילון חלק מבד עדין בקווים נקיים וישרים. אם חדר השינה שלכם מעוצב בסגנון כפרי ורוב הריהוט בו עשוי מעץ וילון בסגנון רומאי ישלים את הקו הסגנוני של החדר.

  • הצללה- ההמלצה היא לבחור בוילון אשר יספק לכם טווח רחב של פתרונות הצללה. כיום, ניתן למצוא וילונות מעוצבים עם מנגנון חשמלי אשר מאפשר לכם לשלוט ברמת ההצללה שלו בכל שעות היום.

  • חלל- אם חלל חדר השינה שלכם קטן בחרו בוילונות בצבעים בהירים. אם החלל גדול תוכלו לבחור גם בוילונות העשויים מבד עבה ואטום במגוון צבעים. זכרו כי חדר השינה שלכם הוא חדר שאמור להיות המרחב הפרטי והאינטימי שלכם לכן מומלץ להימנע מלבחור וילונות אשר יגרמו למראה צפוף של החדר.
מעוניינים שהמומחים שלנו יעזרו לכם לאתר את הוילון המתאים והמרשים ביותר לחדר השינה שלכם? השאירו את הפרטים שלכם ואנו נחזור אליכם בהקדם.