וילונות מעוצבים – טיפים לבחירה

וילונות מעוצבים יצליחו לספק לכם את מבוקשכם. לא יודעים איך להגיע להחלטה הנכונה באשר לוילון אשר יתאים לחלל ביתכם? אנו אספנו עבורכם את כל הטיפים.

וילונות מעוצבים - החולשה העיקרית שלנו

כיום יש כל כך הרבה סוגים של וילונות מעוצבים עד כי הבעיה העיקרית של רוב הצרכנים היא הבחירה בוילון המתאים ביותר לביתם. כולנו מודעים לעובדה כי וילונות חייבים לספק לנו פתרון של הצללה ולהשתלב עם הקו הסגנוני של הריהוט בחדר, צבעי הקיר ויתר האביזרים אז מדוע מלאכת הבחירה כה קשה? התשובה היא שרובינו איננו מגדירים את הצרכים שלנו מראש ומגיעים לאולם התצוגה 'טבולה ראסה' ונהפכים מהר מאוד שבויים של המוכר בחנות והוילונות אותם הוא מציע לנו.

וילונות מעוצבים - עבודת הכנה מקדימה

  • עבודת ההכנה המקדימה חייבת לכלול את הדברים הבאים:

    • תקציב– מהו התקציב אותו אתם מייעדים למשימה? בהתאם לתקציב תוכלו ללקט את הוילונות הרלוונטיים מתוך המבחר העצום, דבר אשר יהפוך את מלאכת הבחירה לפחות מבלבלת.

    • מטרה– מהו החלל בו תהיו מעוניינים למקם את הוילון. האם אתם מעוניינים לרכוש וילונות לחדרי ילדים, וילון גדול לסלון, וילון לחדר עבודה או שמא אתם מעוניינים לבחור מגוון וילונות המעוצבים בצורה סולידית למשרד שלכם. חשוב שתיקחו בחשבון כי תמיד חייבת להיות התאמה בין תפקיד החלל וגודלו לבין הוילון אותו תבחרו. קרי, וילונות לחדרי שינה הם לא אותם וילונות אשר יתאימו למשרד שלכם וכן הלאה.

    • אור– החליטו מהי כמות האור בה אתם מעוניינים באותו חדר בו תתלו את הוילון וקחו זאת בחשבון בעת הבחירה. טעות נפוצה בקרב הצרכנים היא שהם מתלהבים מעיצוב של וילון ואינם לוקחים בחשבון כי הוא וילון העשוי מבד עבה או וילון אטום, דבר אשר אוטם לחלוטין את החדר ולהיפך. חשוב מאוד שתמיד תזכרו כי הנוסחה לבחירה מוצלחת של וילון הוא השילוב הנכון בין פונקציונאלית הוילון לאסתטיות שלו.

    • קהל יעד– ענו על השאלה מי ישהה באותו חדר בו תתלו את הוילון וערבו אותו בבחירה. אם מדובר בוילונות לחדרי ילדים, ההמלצה היא להראות לילדים מגוון עיצוב שכבר בחרתם ולתת להם לבחור את האחד המתאים להם.

    • תקופת זמן– האם אתם מתכננים לקנות וילונות מעוצבים אשר ישמשו אתכם לאורך שנים, או האם אתם מתכננים להחליף וילון מדי תקופה קצרה. קביעה זו יכולה לעזור לכםלהחליט האם אתם מעוניינים לבחור בוילון המעוצב בצורה ייחודית ופרועה או בוילונות בצבע סולידי המעוצבים בצורה קלאסית.

וילונות מעוצבים- סוגי וילונות

    • וילון רומי– וילון בו הבד נופל בצורה סימטרית מלמעלה ועד למטה. ניתן להזמין אותו בכל צבע וגודל. מספק הצללה ברמה הדרושה לכם ומתאים לכל חדר. עלות: 370-460 ₪ למ"ר.

    • וילון ונציאני– בנוי לרוחב. בדרך כלל עשוי מאלומיניום רגיל או מחורר במגוון רחב של צבעים. בנוסף, יכולים להזמין וילון ונציאני מעץ אשר יוצר אווירה כפרית וביתית בבית. אתם שולטים ברמת ההצללה שלו. עלות:630-780 ₪ למ"ר.

    • וילון ורטיקל– בנוי ממסילה אשר מונחת בצורה רוחבית. על הרצועה נתלות רצועות שיורדות מלמעלה למטה. ניתן לבחור וילון זה בשלל צבעים. היתרונות הגדולים שלו הם נוחות התפעול ויכולת לשלוט בכמות ההצללה בה אנו מעוניינים. עלות:190-340 ₪ למ"ר. (כולל מסילות).
אלו הם רק חלק מסגנונות העיצוב והדגמים של הוילונות המוצעים לכם. מעוניינים לקבל ייעוץ ממומחה בתחום וילונות מעוצבים? השאירו פרטים ואנו נדאג לכך שהוא יצור איתכם קשר בהקדם.